Advertorial

Tuesday, March 23, 2010

感激遇到你 胡杏儿/黄宗泽

女:这是爱承诺用心恋爱
注定要和你同步飞身爱海
男:谁人是最爱全程投入去爱
有你每日也精彩

合:永远与你一起日后都只爱你
永远的心动每日也令我回味
珍惜就像调味能维系便铭记
爱你能教我幸福一世纪

oh baby, i love you, i love you everyday
永远的心动每日也令我回味
珍惜就像调味能维系便铭记
爱你能教我幸福一世纪
感激遇到你

女:这是爱为我绝恋一个
约定以后甜蜜的分享甜窝
男:谁人是最爱全程投入去爱
有你每日也精彩

合:永远与你一起日后都只爱你
永远的心动每日也令我回味
珍惜就像调味能维系便铭记
爱你能教我幸福一世纪

oh baby, i love you, i love you everyday
永远的心动每日也令我回味
珍惜就像调味能维系便铭记
爱你能教我幸福一世纪
感激遇到你

Just found this song from facebook.
Although the singers are okok for me only, it is quite nice to listen to,in term of the melody and lyrics =)

http://www.youtube.com/watch?v=vy_KHFs9mkA&feature=related

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment, I appreciate it very much! ^^